2011-09-21

coretan muzik yang menari bersama tidurku

aku sangka trauma itu datang serta merta setelah berlaku perkara yang tidak diingini. telahan aku salah.  untuk orang seperti aku, setelah dua bulan baru trauma itu dirasai. benar. aku mula menggigil mengingatinya.bila mata terpenjam, bayangan hal itu menghantui. kenyataan tak selalu indah.


cinta yang aku rasa juga semakin pudar. aku seperti mencari cinta baru yang lebih tetap. tapi, aku tahu ini hanya nafsu semata. cinta yang suci itu tidak sepatutunya dikorbankan untuk hal yang tidak pasti ini. wujud Mr. S pula. haish. cinta, tolong jangan khianati aku dan perasaannya. aku masih cintakan dia.


dan tuhan, berilah aku ketenangan dan idea untuk mengalirkan kata - kata. kerana sesungguhnya perkara ini yang hanya akan membuat aku gembira dan hidup.





No comments:

Post a Comment

How Covid - 19 pandemic made me come back as Kebaya Sendat Sepatu Merah

  It's been a while. As for me to start writing again. I've been losing myself for the past few years. I missed blogging. Showing of...