2011-09-23

Apollo jadi saksi

aku tahu kalau manusia memang tidak pernah puas. begitu juga aku. semenjak terpisah jauh yang setengah jam je kot perjalanan, aku kadangkala kesunyian. aku nampak pengorbanan kau. bukan aku tidak hargai, cuma kadangkala kau tahu nafsu itu mencanak naik. membuatkan aku terlupa tentang kau.


semalam, kita bertengkar. sama. hal lama. cuma orang ketiga yang lain. kenapa kau masih di sisi sedangkan sudah terlalu banyak asid yang aku beri?. ya, mungkin pujuk rayu halus sangat berkesan pada kau.aku tahu. belaian manja sehangat asmara walaupun belum berasmara lagi, itu yang kau tergoda dari aku. 


hujan .semalam. lantai licin. kau genggam erat tangan aku agar aku tidak jatuh.air mata aku hampir menyentuh pipi saat itu. setelah semua kemusnahan hati, kau masih bertanggungjawab. cinta kau sangat kukuh dan teguh. maafkan aku menjadi racun melebihi penawar. 




tapi aku bukan la mahu kita jadi seperti romeo n juliet. itu terlalu dongeng dan ekstrem.




Pesanan Sinis: Amy Alexander masih aku yang punya. 

2 comments:

  1. sama lah kitew...tp ang bnyak cbaran ngan dia...moga kuatkan ati yerk...n bnyak bersabar...anggap 2 anyalah ujian...dlm bercinta...lalala~~

    ReplyDelete

How Covid - 19 pandemic made me come back as Kebaya Sendat Sepatu Merah

  It's been a while. As for me to start writing again. I've been losing myself for the past few years. I missed blogging. Showing of...