pIcIsAn

My photo
I write a lot. Every seconds, every hours, every day, every month. But I realize you won't come back.

2011-10-24

kau.

don't you ever think about me when you wrote things in this?, mr if?

2011-10-19

mouth and kiss












 my favourite scene in outdoor wedding photography. i wish i have one.













stay by my side.
forget everything.
let me immersed in your hug and love.


2011-10-18

hati penuh luka dan noda

cinta yang terlalu melimpah ruah juga kadang - kala membuat penerimanya jadi kaku dan serba salah hingga membuat dia menolak sedikit cinta itu.

2011-10-15

benarkan aku menangis, kali ini saja

kau tahu kan 26 ini aku dan dia melangkah ke tahun ketiga bersama memadu asmara.
tapi, benarkan aku terpuruk disatu sudut pada hari itu, bolehkah?
aku sangat cintakan dia,
aku tidak sanggup melihat dia pergi
dan jujur
aku sangat mahu menangis
aku masih mahu menghidu bau originalnya
masih mahu mencium bibirnya dengan mesra
masih mahu memeluk pinggang rampingnya
masih mahu menatap mata sepetnya
masih mahu mengelus jemarinya
semua aku masih mahu lakukan.

Amy Alexander,aku tahu kau masih peduli kalau aku mati.

hari lahir kau yang meriah 

kasut kesayangan kau 

saat bahagia bersama

2011-10-08

jujur sangat pun parah

kalau kau nak tahu, golongan XY di sini membosankan.
they never know how to make the situation less awkward.
that's y golongan XX suka bad boys.
so, jgn salahkan saya mama bila XY pilihan saya bukan golongan nasyid.
aku baru cakap mahu 'menjual',
sudah dipandang serong, lonjong, mahupun bulat.
memang bosan la kau ni.
tapi jujur, kau memang menggoda dengan senyuman manis,
cuma, 
jgn terlalu serius bisa ngak?
life is just fun and wild,
anyway, take care boring guy.

Pesanan Sinis: tengah rasa geli.



2011-10-05

asmara sangat jalang

gua rasa meluat.
dengan lelaki - lelaki tunjuk baik.
nak gadis bermaruah dan bertudung.
padahal diri sendiri sembahyang subuh pun belum tentu bangun akibat main dota malam tadi.


oh, shit.
gadis - gadis tu belum tentu nak kamu - kamu.
ntah.
gua rasa teraniaya.
gua ada maruah dan bertudung juga.
entah apa yang gua hangin sangat.
cuma ada antara lelaki itu yang berperangai sangat annoying macam penghulu orentasi kolej gua.
damn. harap dia tak baca.


tahap meluat gua dah nak sampai termuntah dah ni.


Pesanan Sinis: gua ok je. rasa geli plak tetiba dengan lelaki mcm ni. hari ni je. asmara sangat jalang hari ini.