pIcIsAn

My photo
I write a lot. Every seconds, every hours, every day, every month. But I realize you won't come back.

2011-12-31

Noah and Allie
























do you think that our love can create miracles?







believe in me
and die with me.

2011-12-25

Perihal Cuti Sebelum Sepatutnya

Angin bertiup sangat kencang tika ini. mujur ada Alexander menjadi benteng.





Seluar sawa batik yang terpaksa dibeli kerana hanya jeans saja yang tersarung.



memang rasa gembira bermain simbah - simbah cecair masin ke mata masing - masing.
tapi, aku bercuti sebelum masanya.
sebelum membaling dadu pada jawapan aneka pilihan,
sebelum menulis formula statistik di tudung sebagai cubaan meniru.
namun, aku tetap gembira.


P bebel kat S = tidak tahu kenapa, sarapan dan makan tengah hari di PD tidak seenak di Kl. owh, berlagak sungguh.

2011-12-23

Perihal menatap mata Ah Chai



bila aku masih duduk di bangku sekolah , berdiri di atas meja sekolah,
aku percaya persamaan akan membawa kebahagiaan dalam hal ehwal geli - geli.
itu masa hormon aku memberontak.

bila dah duduk sama taraf dengan meja ni,
aku mula mempertikaikan
dan aku mula sangsi asmara
persamaan hanya akan menjadikan hal ehwal geli - geli menjadi bosan
pudar dan malap

kau pendiam, dia pendiam                    = suasana tanah perkuburan.
kau suka merah, dia pun sama   = mau gaduh seminggu pasal warna saja.
        
tapi aku tidak salahkan orang yang mempunyai banyak persamaan.
mungkin hubungan lebih erat.
cuma untuk aku, tidak lah.
kerna aku yakin dua watak berbeza
akan membentuk hal ehwal geli - geli yang menarik.


P bisik-bisik kat S = dah mcm motivator. cit.

2011-12-14

50/50

semua orang sibuk nak tgk Ombak Rindu yang x brape ombak tu.
gua rileks je pegi tgk movie 18 ke atas ni.
but seriously,
apa yg 18 sgt sbnarnya?

adakah kerana scene ini?
                   

                
adakah kerana ayt itu?





  
this girl is cute


isn't they lovely?


this movie is teaching me about how to know who is there for you while you need them.
you will realize that only parents that can accept you no matter who you are.
and you will find a true friend that can face all this worse thing together.


P pesan kat S = i just can't imagine myself having serious disease. seriously. 

2011-12-10

you know you love me







thanks for being mine. again.
i'm not gonna let you down. again.

2011-12-03

Humpty Alexander Dumpty

Puss in Boots = cute, awesome, tricky, noble heart.

Humpty Alexander Dumpty = round, engineer, full of ambition, avengeful.

Kitty Soft Paws = sexy, masculine, independent, seductive.

a cute and colourful movie. funny too.






i just can't resist his enchanting eyes. really.