2010-12-23

Aku Tidak Tahu



             Sejujurnya, aku tidak tahu. Kenapa kita bertemu dahulu. Sekarang, aku benar - benar tidak tahu. Kau mengutip aku kembali setelah peristiwa itu. Namun, di sebaliknya, terkeluar satu fakta yang benar - benar merenggut jiwa gadis aku. Sangat pedih. Sangat perit. Sangat duka. 


           Aku bodoh. Amat sangat. Kau membalas perbuatan aku yang hanya sedikit itu jika dibandingkan dengan balas dendam yang kau tuangkan mencurah - curah ke arah aku. bukan seorang. tapi TIGA orang kau heret ke kancah ini. Aku sangat sakit. 


          Untuk pengetahuan kau, aku tidak tahu. Apa yang patut aku buat.    

No comments:

Post a Comment

How Covid - 19 pandemic made me come back as Kebaya Sendat Sepatu Merah

  It's been a while. As for me to start writing again. I've been losing myself for the past few years. I missed blogging. Showing of...