pIcIsAn

My photo
I write a lot. Every seconds, every hours, every day, every month. But I realize you won't come back.

2011-10-05

asmara sangat jalang

gua rasa meluat.
dengan lelaki - lelaki tunjuk baik.
nak gadis bermaruah dan bertudung.
padahal diri sendiri sembahyang subuh pun belum tentu bangun akibat main dota malam tadi.


oh, shit.
gadis - gadis tu belum tentu nak kamu - kamu.
ntah.
gua rasa teraniaya.
gua ada maruah dan bertudung juga.
entah apa yang gua hangin sangat.
cuma ada antara lelaki itu yang berperangai sangat annoying macam penghulu orentasi kolej gua.
damn. harap dia tak baca.


tahap meluat gua dah nak sampai termuntah dah ni.


Pesanan Sinis: gua ok je. rasa geli plak tetiba dengan lelaki mcm ni. hari ni je. asmara sangat jalang hari ini.

5 comments: